Премахване на филтър за твърди частици ( FAP и DPF ).
Европейските норми за вредни емисии непрекъснато стават все по-строги.
За тяхното спазване водещите производители на дизелови автомобили са принудени да използват в колите си филтър за твърди частици, познат още като FAP и DPF . Този филтър гарантира спазването на EURO4 (и по-строги) норми.
За съжаление, филтрите за твърди частици имат своите недостатъци. Всеки такъв филтър има живот около 120 000 -140 000 км, след което трябва да бъде сменен. Ако не смените филтъра, колата влиза в сервизен режим на работа, губи мощност, едва върви и има опастност от повреда на турбокомпресора, породена от запушването на изпускателната система.
Смяната на този филтър варира межу 4000 и 9000 лева ! Ако просто махнете въпросния филтър от колата си , автомобила е програмиран да улавя липсата му и започва да работи в авариен режим. Екипът на ADLER AUTO може да ви предложи изгодно комплексно решение на проблема с FAP и DPF филтрите. Ние ще програмираме така автомобилът ви, че след механичното отстраняване на филтъра, автомобилът ще работи без никакви странични ефекти и няма да забелязва липсата на филтър.
Забележка: Електронното изключване на филтър за твърди частици не е проста работа. Съществуват некоректни фирми на пазара, които вместо да изключат адекватно филтъра, просто изтриват всички DTC-кодове (грешки в компютъра). Така на таблото не свети нищо , но реално колата пордължава да прави вредни регенерации, влошава се разхода и дори може да се стигне до повреда в мотора. Паралелно с това, компютъра бива увреден така, че никога да не показва никакви грешки независимо какъв проблем има, а това води до невъзможна диагностика.
След нашата намеса колата НЯМА да пуши повече от преди , ще бъдат елеминирани всякакви регенерации и само изндивидуални кодове свързани в филтъра, мощността дори леко нараства, а вие, освен че пестите няколко хиляди лева, вече ще сте спокойни и никога този автомобил няма да има подобен проблем.
Можем да ви предложим следните варианти:
- 1. Електронно изключване на FAP и DPF чрез промяна на софтуера. В този случай програмираме електрониката така, че при липса на филтъра да няма проблем, авариен режим и светещи лампички на таблото. Механичното отстраняване се организира от собственика.
- 2. Цялостно премахване на филтъра. Включва електронно изключване на филтъра и механичното му отстраняване. В този случай, освен електронното изключване, извършваме и механичното отстраняване на филтъра. Включени са монтаж/демонтаж, рязане, заварки и т.н. Абсолютно всичко ще бъде извършено от нас.
Забележка: Адлер Ауто препоръчва смяна на филтъра за твърди частици с нов, въпреки високата му цена. Премахването е крайна мярка ,с която вредите на околната среда! Премахването на филтъра и/или катализатора е незаконно. Адлер Ауто не носи отговорност за автомобили с премахнат филтър. Премахването се прави с изричното съгласие, знание и желание на собственика!